Przeszkody
kids
Zadaniem zawodników jest zdobycie szczytu błotnistej górki.
KATEGORIA AKRO:
Gwiazda, przewrót w przód, tiger, czy innego rodzaju ewolucja jest
obowiązkowa by zaliczyć przejście "góry błota" - pamiętajcie, że nie
musicie być zawodowcami by spróbować zrobić przewrót w przód na rozklewającym się pod Wami błotem.
Szeroka droga usiana oponami. Zawodnik pokonuje trasę wyznaczoną między taśmami znaczeniowymi.
Konstrukcja składa się z belek, które należy pokonać przechodząc po nich bez dotykania podłoża. Niedozwolone jest podpieranie się na rękach.
Zawodnicy kategorii AKRO mogą spróbować pokonać przeszkodę w płynny i efektowny sposób używając elementów poznanych na warsztatach. W przypadku poprawnego wykonania elementu zawodnikowi zostaną przyznane punkty. Sędziowie przyznają nagrody dodatkowe dla osób, które uzyskają największą ilość punktów!
Stożkowa konstrukcja składająca się z metalowego stelaża oraz siatki, drabinek lub rurek. Zadaniem zawodnika jest pokonanie przeszkody przechodząc górą.
System ścianek ustawionych jedna za drugą, które należy pokonywać górą lub dołem, zgodnie z oznaczeniami.
KATEGORIA AKRO:
Czy da się pokonać tę sekcję bez zwalniania kroku? Spróbuj i zgarnij dodatkową szansę na zwycięstwo! Nagrody zostaną przyznane uczestnikom, którzy pokonają tor najszybciej!
Ścianka o wysokości 1,5 metra, którą należy pokonać górą.
Przejście wewnątrz ogromnej rury.
Najbardziej przyjemna z przeszkód! Zadaniem jest przebiegnięcie przez strefę wypełnioną kolorową pianą.
KATEGORIA AKRO:
Wykonanie efektywnego elementu (np. gwiazda, gwiazda bez rąk,
fiflak itp.) - gwarantuje Wam szansę na zdobycie dodatkowych punktów i powalczenie o nagrodę
"BUBBLE BEAST"
Tor pełen błotka.